emmamatilda

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Forsberg - 2 april 2011 13:37

Här kommer en liten lista på olika band jag tycker är bra!:D


AIWS (mitt, jenny å fannys band)

Alter bridge

Amon amarth

Battle of mice

Blindside

Deathstars

Deftones

Demon hunter

Devil sold his soul

Finntroll

Khoma

Linkin park

Sum 41

Three days grace


Finns massa mer men detta är de jag lyssnar på mest iaf:P


Ska ut å öva med jenny å fanny nu:P


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 2 april 2011 13:10

Var med pontus på nattorienterings tävling igår. Måste säga att det är ganska tufft ändå med sånt! alla ser så proffsiga ut!


Man blir faktiskt stolt när man ser pontus i orienteringskläder! och han ser så vuxen ut! Speciellt när han kommer tillbaka och är svettig i håret så det står åt alla håll!!


Jag har kommit på att jag behöver inte ens va med och orientera för jag får tillräckligt med motion när jag ska gå tll start å mål! Gick liksom typ 4 km igår i snabb takt.


Här kommer en dålig bild på pontus. men man ser lite iaf:) 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 april 2011 16:58

Då var man förregistrerad till speed på travian då:D:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 april 2011 12:29

Så nu har jag slutat skolan och ätit. Gick faktikst rätt bra! bata hemskt när mat fastnar i tandställningen...


Nu sitter jag och väntar på att Pontus ska sluta (halv 4) det är liksom 3 timmar!!:O aja det klarar jag väl med plugg och läsa och datorn!


hmm travianär konstigt just nu..


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards