emmamatilda

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Taking over me

Av Emma Forsberg - 9 maj 2011 19:55

Sitter å lyssnar på taking over me med Evanescence å planerar med jenny vilken låt av deras vi ska spela på niornas avslutning! Ska även spela våran Just like sand! Men ska fila till den lite innan dess!


Lovade att jag skulle berätta om min helg så nu kommer det.


Var ju hos Pontus hela helgen som sagt  

I fredags så var det bara fredagsmys hela kvällen vid tvn.

I lördags så tog jag å Pontus tag i hans garderob;) ojoj blev ju hela 4 påsar som vi rensade bort och det roligaste var att hälften av kläderna har jag aldrig ens sett:O

Men när vi väl var klara kändes det som att det var med kläder kvar än innan vi började^^ Men det blev riktigt bra å en fin ordning!


På eftermiddagen så blev det en sväng till Borås med Pontus Maja, Emil och Pernilla. Blev dock bara en glass eftersom det stängde tio min efter vi kommit dit. En liten miss men vi fick iaf glass;)

Sen åkte vi till maxi å handlade lite.

Kvällen avslutades vid tvn med god mat! Tack till Maja som kom på vad vi skulle äta!


Igår var vi på konfirmation för Pontus kusin Emma! Det var riktigt trevligt. Var ett tag sen jag var där nu så..


Sen avslutades helgen med en rejäl förkylning som iofs började lite i lördags men som kom riktigt på söndagskvällen..

Hoppas på att bli frisk snart!


Har tyvärr inte så mycket bilder just nu så därför är det dåligt med det i inläggen.. men ska försöka fota lite mer.. men mobilen gör ju inte de bästa bilderna..


Kommentera gärna å gör mig glad!


  Gammal bild med Anders saknade had på huvudet...


/Emmamatilda

 
 
Anders

Anders

9 maj 2011 23:18

Har en ny HAD! :D

http://andin.bloggplatsen.se

Emma Forsberg

10 maj 2011 11:46

VA HAR DU:D jaaa vad coolt;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Forsberg - 9 juli 2011 21:15

Sitter här uppe i Hakkas och har precis ätit tacos. Efter det så kom Maja på idén att hon skulle hjälpa mig att byta blogg från bloggplatsen till devote! Å det tyckte jag lät som en bra idé så nu har hon hjälpt mig så blogg adress är: http://emmafors...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:42

Åker upp till Norrland imon med Pontus å hans familj! Så är borta ett tag nu, men hörs när jag kommer hem (kanske tidigare) å då ska jag ha massa bilder å även bilderna från hönö å liseberg!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 6 juli 2011 18:24

Här kommer bilder ifrån i lördags hos Kullbergs och från i söndags i kyrkan:)                                                               /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 12:03

Här kommer dagens:       Fint släp!   /Emmamatilda ...

Av Emma Forsberg - 4 juli 2011 11:39


Idag bär det av till Hönö med ryssarna!   Kameran kommer vara med så kommer upp bilder på det också!   Imon blir de Liseberg med ryssarna så tror inte jag kommer hinna blogga då...   Min blogg fyller även ett år imon så får uppmärksamma d...

Ovido - Quiz & Flashcards