emmamatilda

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Forsberg - 29 juni 2011 21:53

Här kommer två snygga saker!


 

En snygg bikini från StylebyTyra.se


 

Snyggt örhänge från Guldfynd by Kenza


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 29 juni 2011 21:48

Ny kategori nu! Filmtips!

Här kommer det första!


 

The holiday heter den!


Såg den förra torsdagen med Pontus, Jenny å Simon.


Det handlar om 2 tjejer om byter hus i 2 veckor för att få variation i sina liv. Sen händer det massa saker!


Sjukt bra är den! Det tyckte vi alla som såg den på filmkvällen!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 29 juni 2011 20:59

Här kommer dagens brudklänning!


 


Stor, lång kjol med en lång slöja är skit snyggt!


/Emmamatilda

Bad

Av Emma Forsberg - 29 juni 2011 16:27

Har jobbat på förmiddagen.


Nu på eftermiddagen har jag vart i Asås med mamma och vart hos tandläkaren, har fått en fyrkantigbåge i överkäken nu.

Sen gjorde vi lite småärenden!


Nu väntar jag på att Pontus ska komma och så ska vi åka och bada nånstans och ikväll blir det tipspromendad!


Nu har ryssarna kommit också!


  SÖT!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 juni 2011 20:06

Jobbade bara till 12 idag.

Sen bar det av till mormor och morfar för att bara och fika och så!

Första doppet och det var riktigt kallt...


Nu ska jag kolla på tv:)

  Tusse innan vi åkte till Tyskland!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 18:32

Vet att jag bombar Pontus! Men så söt han är:D<3<3


  Kransen har jag gjort!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 18:07

haha i Torsdags när vi skulle kolla på film så kunde inte Pontus hålla sig vaken efter arbetsveckan så då passade jag på att ha kul;)


     


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 17:59

Här kommer den!


 


Tycker det är så fint när klänningen har stor kjol med släp!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards