emmamatilda

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Emma Forsberg - 26 juni 2011 22:42

Här kommer dagens bröllopsklänning:


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 26 juni 2011 22:37

Här kommer bilder på hur bordet vi åt vid på midsommar såg ut!


   

Har inga fler bilder just nu.. kolla jennys blogg om ni vill se fler eftersom hon har kameran.. ska nog börja låna hennes digitalkamera lite mer...


jennykatarina.bloggplatsen.se


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 26 juni 2011 22:22

Hejhej!

Blev att vi kollade på film med jenny igår och åt massa chips och ostbågar! Tycker det är så mysigt med filmkvällar!


Nu har Pontus åkt hem ikväll efter att ah vart här hela helgen! Så nu ska jag nog kunna blogga riktigt! Har ju så mycket annat att göra när han är här!


Idag så åkte vi moppe till mormor och morfar! Var riktigt trevligt att träffa dem!


På eftermiddagen så spelade jag och pontus monopol. (vilket vi gjorde igår med) Men det är riktigt kul, men man blir så sur när det går dåligt (både jag och Pontus är dåliga förlorare^^)


Imon ska jag jobba igen, var inte tänkt från början, men nu blev det så!


    Min pojke har humor förstår ni<3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards