emmamatilda

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emma Forsberg - 20 juni 2011 22:51

Nattinatt allihop!

Dags att lägga mig nu om jag ska orka att jobba en hel dag imon!


      Jag idag


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 juni 2011 22:30

Har som sagt jobbat idag! Gick riktigt bra faktiskt ävenom man blir trött i ögonen av att titta på en dator hela dagen^^


Efter det åkte jag till min älskling:D Har saknat honom så otroligt mycket nu när jag vart borta:'( <3 så nu var det riktigt trevligt att träffa han igen!

Vi spelade biljard å jag vann en gång:D Till och med utan att han satte i 8:an! Jag vann hederligt helt enkelt så det är jag super glad över nu!


Imon ska Pontus göra halkan så ett STORT LYCKA TILL!!!!<3 Det kommer nog gå riktigt bra:)

Ska försöka hinna övningsköra lite själv också..


Trodde aldrig detta skulle hända men på onsdag ska jag på fotboll:O


  <3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 juni 2011 22:26

RIP min lilla Helmuth:(

Glömde han på det första hotellet i Tyskland.. det är liksom en ett års present från Pontus, så blev jätte ledsen:(

Har med mig Helmuth på resa för att han ska va istället för Pontus eftersom han inte är med då..


Men har skickat ett brev till hotellet och bett dem att skicka hem han, så hoppas på att de förstår brevet och skickar hem han!


  <3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards