emmamatilda

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Emma Forsberg - 13 juni 2011 19:28

Är faktiskt riktigt nöjd idag! Fick VG i geografi! Fick även VG i Historia men det är jag inte alls nöjd med:'(


Vi övade ju på kulturen idag å det var skit kul:P Alltid kul med så bra ljud å så! Och själva övningen gick jättebra också! Prickar jag bara mina toner imon så kommer det bli riktigt bra och jag kommer va nöjd!


Fick glass på svenskan, det var riktigt gott även om jag fick slänga i mig den för att jag skulle till tandläkaren. Fick ju fixat min räls!


Nu i eftermiddag så har jag vart med Fanny. Vi har putsat upp gitarrerna och spelat lite. Sen hjälpte jag hette att rykta en häst!


Nu ikväll så ska jag å jenny se på macahan!


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 13 juni 2011 08:33

Jag är så glad idag! Vi ska ha genrep med AIWS i kulturen å det ska bli så otroligt kul tycker jag:D är alltid kul att öva med riktiga mickar och ljud och allt!


Ska äta tårta eller något sånt på svenskan!


I eftermiddag ska jag till tandregeleringen och fixa min tandställing! En gummiring lossade i lördags så behöver fixa det!


Ikväll ska jag öva massa tills imon för gå gäller det!

Hoppas verkligen att jag spelar rätt!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards