emmamatilda

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Emma Forsberg - 19 juni 2011 21:12

Här kommer de småsakerna jag köpte i Tyskland!


  Armband på slottet i Quendlinburg   Örhängen som jag köpte i Lübeck   Nackellack jag köpte på Tyskland färgan


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 juni 2011 21:06

Nu ska jag nog äntligen lyckas ladda upp bilder:D


    Jenny tycker om denna gubbe^^     Sjukt stort kyrkofönster!!   Den godaste maten på hela resan!!!       Jenny i våran mysiga hotellsäng!   Hotell!   5 stjärniga hotellet   Sjukt bekväm säng!   Tuffa grejer i Quendlinburg   Slott i Quendlinburg   Min å jennys säng på det 4 stjärniga hotellet i Quendlinburg   Tuffa syster     Jenny å hennes älskade (man kan ju låtsas att det är simon)     Mysig gata!   Elbe   Mysiga hus!   Värsta åskmolnen!   Foto jenny   Båt!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 juni 2011 21:01

Imon blir det sommarjobb då för första gången den här sommaren!

Jag och jenny ska jobba med museet i kyrkan å föra in alla böcker som finns i arkivet i exel program^^

Lär ta ett bra tag!


  Utsikt mot Danmark!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 juni 2011 20:10

Hejhej!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på bilsemester med familjen i Tyskland! Det har faktiskt vart riktigt kul och man har sett nya saker!

Började första natten på ett 3 stjärnigt hotell och slutade sista med 5 stjärnigt:D


vill lägga upp massa bilder och visa, men bloggplatsen funkar ju inte:O Ska se om jag kan ladda upp senare...


/Emmamatilda




Ovido - Quiz & Flashcards