emmamatilda

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Emma Forsberg - 9 juni 2011 22:42

Var på den andra studenten idag! Var riktigt trevligt! Joakim spelade och jag måste säga att jag blev väldigt imponerad! Tämk om man kunde spela som han!


Var hos Pontus innan å det var riktigt trevligt!


Imon är hela sundler lediga pga student! Men ska städa hela huset så antar att det inte blir för lång sovmorgon..

Ska å kolla på utspringningen på sundler vid 2 å sen ska vi till Leo på kalas! Så det blir även en tredje student!


Sen på kvällen ska jag hem till Pontus och kolla på film å så:D LÄNGTAR!!

Ska även stanna där tills lördag antagligen!


Förresten glöm inte att Jenny fyller hela 15 år på Söndag;)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 9 juni 2011 11:36

åh vad segt det är i skolan just nu... har matte nu men gör absolut inget mer än väntar på att få gå ut å ha betygssnack..


Var helt borta i morse, gick av på stationen när jag skulle ha idrott så fick gå till tennishallen i åskvädret.. usch


efter skolan ska jag hem till Pontus:D sen kommer pappa och hämtar oss så ska vi till göteborg på student! Blir kul!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards