emmamatilda

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Emma Forsberg - 3 juni 2011 20:55

Suck.. nu är det moldavien-sverige på tv å Pontus vill absolut se.. jag vill se film ju:O:O jaja Pontus blir nöjd iaf:)


Har sovit en stund nu innan vi åt världens godaste mat som pontus mamma gjort! och Pontus var så söt när jag sov att han drog ner rullgardinen och stängde dörren!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 juni 2011 17:48

Idag är det precis vad jag gjort! Solat och pluggat! och ätit godis så klart;) hehe


Det är sjukt så varmt det är eller? Men hur underbart som helst! Hoppas bara kroppen vänjer sig vid klimatet snart!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 juni 2011 12:24

Här kommer bilder från onsdags till torsdag!


                                         


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 3 juni 2011 12:08

Godmorgon!


Oj vad soligt det är iadg:O och oj vad söt Pontus är idag när han ligger och upprepar allt jag skriver i det här inlägget x)


Men idag så blir det att plugga å sola! Sen får vi se vad som händer mer.


Imon blir det Pirates of the carabbean tillsammans med min gullpojke och med jenny å simon! kul kul!!!!


Man känner verkligen nu hur trött man är efter resan igår!


Nu hämtar pontus sladd till mobilen så kommer bilder snart:P


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards