emmamatilda

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Emma Forsberg - 12 juni 2011 22:21

har helt glömt bort att visa de solglasögiónen jag köpte förra lördagen:)

passar inte i solglasögon men tyckte dessa passade rätt bra ändå

här är de:


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 juni 2011 21:56

JENNY HAR POJKVÄN!!!!! KAN MAN  TÄNKA SIG?? 

Har inte riktigt smält detta än:D


Men Grattis till er:P


Tänk ändå det här måste ju va det bästa på hela jennys födelsedag:D


  En bild där det ser ut som jenny har silikonläppar och som hon får skylla sig själv att hon tog:D   Dålig bild på dom..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 juni 2011 17:55

Har precis haft kalas för jenny.


I förmiddags så cyklade jag och Pontus till hans kusiner och Grattade en av dem.


Ikväll så ska vi öva med AIWS igen! Det börjar verkligen närma sig spelning nu!!!! Åh vad jag längtar, men kommer va sjukt nervöst innan...


Fanny började lära mig att plocka på gitarren igår å ska öva massa nu så jag lär mig det! Fanny ska ha gitarr lektioner ed mig i sommar! Måste verkligen lära mig mer nu! Är sjukt taggad för det!


SOMMARLOV SNART!!!!!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 juni 2011 17:42

Grattis Jenny på din 15 års dag:D


Tänk vad gammal hon börjar bli;)

Tur hon hade att det inte blev som när vi var små! För då snodde jag hennes paket å sa att jag hade fått dom typ^^


      Bara så ni vet så är det här min skunna syrra^^


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards