emmamatilda

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 18:32

Vet att jag bombar Pontus! Men så söt han är:D<3<3


  Kransen har jag gjort!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 18:07

haha i Torsdags när vi skulle kolla på film så kunde inte Pontus hålla sig vaken efter arbetsveckan så då passade jag på att ha kul;)


     


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 17:59

Här kommer den!


 


Tycker det är så fint när klänningen har stor kjol med släp!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 27 juni 2011 17:31

Nu ska jag äntligen få berätta för er vad Pontus gjorde för roligt på matchen!

Så här var det:


Pontus råkade tappa ett häfte på raden framför och så skulle han resa sig lite och plocka upp det och då åkte stolssitsen upp.

Så när han skulle sätta sig så satte han sig rätt på golvet och höll på att sätta sig i gubben brevids knä^^

hahahahahahahahhahahahahahahahahahha!!!!!!!!!!!


Åh vad jag skrattade:D


 

/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards