emmamatilda

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 21:01

Här kommer lite bilder på olika smycken jag tycker är snygga!

Bilderna kommer från JFR.se och stilbruden.se


               

haha skelettsaken kom mest med för den var väldigt udda och tuff^^ men inget jag skulle ha på mig


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 19:26

Nu har jag 2 dagar med student framför mig.

Imon ska jag åka med Pontus till hans kusin Tobias på student.


Och på torsdag så tar min kusin Joakim studenten så då blir det att åka till Göteborg! Var längesen jag träffade de kusinerna så ska bli riktigt kul! Pontus ska med då också!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 19:04

Det är bara plugg jämt har jag märkt.. Har iaf skrivit klart naturkunskapsfrågorna förut och kom på att jag ska ha kompletering i preteritum på spanska imon... kommer ju inte gå bra:(


Har övat med AIWS idag också! Börjar ju låta riktigt bra! Bara jag lär mig ta några toner som jag ska ta...


Tycker det är riktigt segt på bloggen nu.. lite besökare också... men tipsa gärna vad jag ska skriva om!

glöm inte att kommentera!


 

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 13:39

Har precis gjort geografiprov.. tror nästan det gick bra asså! Man kan ju alltid hoppas! haha


Slutar 2 idag för har ingen musik!!!!


Men ska hem och plugga på Naturkunskapsprovet som är imon så det blir nog lika mycket plugga idag som igår.. hoppas bara att det inte åskar för det förstör bara när man måste ha datorn och skriva på å batteriet ska ju alltid ta slut när man behöver det^^


  Han är så söt min pojke!!<3 älskar dig så otroligt mycket<3<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 10:02

Här kommer en bild bomb!


                                                  Min älskling är så söt!!!<3<3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 juni 2011 08:44

Bara så ni vet så kommer det komma upp massa bilder från när jenny tog kort på mig å pontus i söndags!

Håll utkik efter det!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards