emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 28 mars 2011 20:57

Sk ta och kolla på 2 1/2 män nu:D Gillas skarpt!!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 mars 2011 20:09

Vi hade kul:D:D:D


                              Vi är coola!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 mars 2011 19:39

Måste bara berätta om en sak!!


JAG VILL LÄRA MIG GROWLA!!!!!!!


Vi har en låt jenny vill att vi ska spela och i den growlar dom å därför måste jag lära mig det! Har iofs viljat lära mig det ett bra tag nu;) Funderar på om jag nånsin kommer kunna lära mig.. men man kan ju alltid hoppas!


Fatta bara vad coolt liksom!!!!!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 28 mars 2011 12:30

Fy vad jag är trött efter helgen.. har inte direkt sovit överdrivet mycket å eftersom natten i natt var en timma kortare så var man sjukt trött i morse.


Idag så blir det att sluta tidigt. Sen ska jag skriva ett A4 om naturlektionen i Fredags och sen ska jag ha matteprov imon så måste plugga till det massa också.. vill klara provet så.


Någon som har förslag på vad jag ska blogga om? har bloggtorka typ..


Pontus och tusse!


/Emmamatilda 

Av Emma Forsberg - 27 mars 2011 22:26

Har varit riktigt dålig med bloggandet i helgen.. Men måste säga att det har varit en riktigt kul helg!


Var otroligt kul att träffa hela klockarö igen (imponerad att alla hittade ut till mig!!) vi fick färdig planerat å allt så kändes riktigt bra!


På kvällen blev det ju expand! Fick träffa pontus äntligen:D<3

Blev som vanligt McDonald´s efteråt! Riktigt flummigt blev det på slutet!!

 Jennys kommentar i bilen gillas iaf!


Sjöng som galningar i bilen  hem sen:D Måste göras om fler gånger!


Har haft en dag med pontus idag! Var i kyrkan på förmiddagen, linnea skulle sjunga så. Å sen har han hjälpt mig med matten hela dagen typ förutom när vi kollade på film:)


Nu blir det sova!

Godnatt!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 26 mars 2011 11:07

Var en riktigt trevlig kväll hos mathilda igår! Fick jätte god mat å efterrätt:)

Fick till och med träffa pontus lite när de hämtade mig:D


Har jätteont i kinden för ståltråden skaver... har fått 2 blåsor.. mn nu har jag iaf satt in lite tuggummi så det är lite bättre:)


Ska'ut folk kommer snart! KUL:P



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 25 mars 2011 10:48

Ikväll såbär det av hem till Mathilda på Luciamiddag!!:D Får hoppas någ lagat något riktigt gott å att jag klarar på i mig något med mina dumma tänder^^ aja med lite vilja ska det väl gå;)


Ska hur som helst bli trevligt att träffa dem igen!:)


 



Imon så blir det övning med jenny å fanny på förmiddagen å vid 12 nån gång så kommer Klockarö hem till mig för planering! Blir otroligt kul att träffas igen!!


PÅ kvällen blir det expand i vårgårda med trevliga personer å höga förväntningar;);) hehe!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 24 mars 2011 20:47

Måste säga att detta vart den jobbigaste dagen på länge... min mun har gjort ont HELA dagen.. varje gång jag har ätit så har jag fått mosaden som barnmat typ å kan bara tugga med framtänderna!


Malva avr med jenny hem idag så då fick jag lite tråkigt å spelade sims! Var riktigt längesen sist!


Sen så tröttnade jag på det å tro det eller ej men jag gav mig ut på en springtur:D (Pontus hoppade nog högt av glädje) hehe;)

Å sen stängde jag i ladugården! SÅ kul att Gertrud kommer fram till mig direkt å ska kela:D


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards