emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 10 mars 2011 21:33

Har pluggat massa historia i eftermiddag... hjälpe även jenny lite (hon har prov i franska revolutionen också) så då kanske hon får lännu bättre betyg av att få mer detaljer!


Var även ute hos kossorna! åh vad söt den nya kalven är!


Gertrud var galen och sprang upp på foderbordet när jag skulle ge kossorna hö^^ sen ville hon inte gå därifrån^^


Tårtkalas på cafét imon:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 10 mars 2011 10:20

gaah har haft idaott idag å mina ben är döda!!!! darrar hur myvket som helst ju:O


den tredje kalven föddes inatt:D blev en kviga den med!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 9 mars 2011 21:12

När jag kom hem så bakade jag en rulltårta typ.. blev hur kass som helst:( jag suger på att baka! Har misslyckats de 2 senaste gångerna...


Blev iaf väldigt mycket pluggat idag! Stolt!


Sen kom jenny å var jätte sur å ville att jag skulle hjälpa henne med läxorna. Ställde upp å helt plötligt blir hon jätte flum:O

ex. mamma kommer med ett cyklop i handen och säher - nu ska jag bada

jenny ser cyklopet å börjar gapflabba och slutar inte på flera minuter... skummt..


 

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 9 mars 2011 11:17

Fick tillbaka min dator idag!!! Å den funkar hur bra som helst så är sjukt nöjd!


Hade precis svenska å jag å fanny flummade sjukt mycket xD skulle skriva om Homerus resa till Sverige och man kan ju säga att det spårade ur rätt mycket^^



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 8 mars 2011 18:23

Min dator är förresten klar nu:D:D:D:D åh vad glad jag blev! Ska hämta den imon!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 8 mars 2011 18:20

Har vart en riktigt trevlig dag:)

Pontus kom igår så vi kollade på 2 1/2 män, nya avsnitt:D


Idag så pluggade vi.


Sen på eftermiddagen kom William och Fanny så övade vi. Gick faktiskt bra! Kl 19 på lördag i ljurhalla missionkyrka ska vi spela så då får man gärna komma!


  


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 mars 2011 19:30

Min dag var riktigt bra ända tills jag kom in ifrån ladugården (var ju tvungen att kolla på den lilla kalven:D sjukt söt var det;) som en liten björn!)


Sen gick ALLT fel!


Kan inte göra min spanska grej för det jag skrev har försvunnit så tänkte göra om en ny artist.. men komme rinte på något bra så det går ju inte....


Hade velat att pontus ska komma... men nä...såklart


Känner mig så sjukt bortglömd just nu..


Inga mer inlägg idag pga mitt humör


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 mars 2011 09:28

Åh vi fick en liten kviga till igår:D ska ut å kolla på henne sen idag!

Bara 2 kvar nu då!


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards