emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 11:02

Åh jag ska äntligen få klippa mig i eftermiddag!

Har så slitet hår nu så det blir helt underbart! Hoppas bara inte det blir för mycket klippt så jag får kort hår...



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 09:59

Ja när man väl bytt om för idrott å allt så kommer inte läraren så blev en låång håltimma.

Jag, ellinor och emelie gick till netto och hemköp. Jag köpte massa baksaker:P daim, jordnötssmör, mörk choklad:P kommer nog bli jättebra!


Nu har jag träffat pontus å nu väntar jag på att min matte ska börja om typ en timma^^


Jag överlever som tur är:D



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 mars 2011 21:14

Idag s började dagen med ett utvecklingssamtal. Var helt inställd på att jag skulle ha jenny men så visar det sig att jag skrivit upp mig på martinas lista å så fick jag henne^^ blev lite skumt där:) men gick riktigt bra!


sen har det inte hänt så mycket.


Satt med jenny hela eftermiddagen typ å pratade å pluggade å så:) av någon anlening pratar vi mycket mer nu:O


Sen å var det scouter. Min patrull bakade så det var lyckar förutom att jag höll på att bränna upp hela kyrkan^^ skulle mickra choklad å då var det för mycket värme så det började ryka! haha gick bra iaf:)


Nu ska jag läsa i engelska boken (fattar inget av den men) aja den måste bli färdig läst!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 mars 2011 21:11

Nu så ska jag bomba lite bilder på mig syster jenny:D tycker det behövs att alla ser hennes verkliga ja;)


                           


hihi:D nu vet nu;)

Hade otroligt kul med henne idag måste jag säga:D




/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 15 mars 2011 17:16

Gick precis in på schoolsoft å jag blev så gald när jag läste jag som stod där:D

MVG på Historia provet OCH på samhälls provet:D jag blev så förvånad att jag började lipa! x) men åh:D


Fått omdömena å även de ser bra ut:D


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 15 mars 2011 13:30

Idag så ville jag vara lite gullig och slog in 2 muffins i silverpapper å la i pontus skåp:Dhihi tur han tyckte att de var goda:D/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 15 mars 2011 12:33

Idag så har vi varit ute på företag å kollat och ställt frågor.... asså fyy vad det var tråkigt! Vi skulle gått till 3 ställen men så blev vi klara tidigare å då ville gubben vi gick med fick för sig att vi skulle hälsa på ett företag till... fy vad jag jag blev.2/4 företag luktade det så mycket på att man inte kunde andas typ:( man fick ju andas i halsduken..var iaf skönt när det var över!/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 mars 2011 18:51

Har vart en bra dag.. hade mina sura stunder men blev bra sen!


När jag kom hem så bakade jag chokladmuffins med smält blockchoklad i:D blev jättebra! Har misslyckats de senaste 2 ggr jag har bakat så det var skönt det gick bra nu!


  GOTT!


Sen så hade jag å jenny tråkigt så då spelade vi rally! Jag vann med 4-3:D Jag är en stolt vinnare;)


Sen så läste jag å då fick jenny tråkigt så hon målade en fin teckning på mig å pontus;)


  Snyggt;)


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards