emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 11:39

JAAAAA:D mina efterlängtade skor är tillbaka efter lagningen!!!

Blev så glad när mamma kom hem med dem!



Var föreläsning om könssjukdomar på klasstiden..äckligt

sen fick vi skriva ett litet arbete om en av dem. Jag, elin å priscilla skrev om klamydia.

haha å dom verkligen öser kondomer över oss:O våran klass har fått hur många som helst på jättekort tid känns det som..



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 mars 2011 20:16

Tänkte att jag ska berätta om lite fobier jag har och sånt jag är rädd för:)


  1. Att gå under elledningar - vet inte varför, känns bara som det ska trilla ner på mig å döda mig!
  2. Råttor å möss - fyyy tycker såna djur är så vidriga! Ibland brukar jag inbilla mig att det hörs tassar på golver å att mössen ska hoppa upp i min säng å bita mig..
  3. Blod - usch blod på andra människor eller folk som är skadade klarar ajg verkligen inte att se...
  4. HLR dockor - tycker det är vidrigt att man ska blåsa luft i en docka som massa människor innan har gjort!
  5. läskiga saker - klarar inte atts e skräck å sånt... speciellt inte på kvällen. Drömmer mardrömmar å ser konstiga saker i mitt rum innan jag ska sova.

Nu kommer jag nog inte inte på mer^^ men något var det iaf!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 mars 2011 19:57

Måste bara säga att boken Gömda som Liza Marklund skrivit är sjukt bra!


Men tycker det är hemskt allt som händer i den:O


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 mars 2011 19:55

Här kommer det bilder från igår:D NJUT!


                   

Väldigt fina bilder tyckar jag då:P


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 21 mars 2011 10:29

Var riktigt trevligt att va hos pontus:)


haha han var sååå klantig när han skulle hjälpa mig med matten! Var ju riktigt roligt ju!


Vi försökte även mata han kusin gick en minut typ^^ men det var kul ändå.


Sen så kom maja dit också! Kändes lite ovanligt med en tjej till i min ålder i huset;) men det var faktiskt riktigt kul:D

Blev biljard spelande å lite sånt. haha maja sköt ner alla mina kulor efter varandra.. fattar inte hur man lyckas:O


Sen bar det av till stationen med jenny i A-sås för att träffa amanda och josefina!!

Snacka om att vi hade flyt! Först när vi skylle åka tåg så funkade inte de där kortläsarna så vi fick åka helt gratis till göteborg! Sen när vi skulle äta pizza så hade jag beställt utan några saker å det hade dom missat så de sjurde en ny pizza å som kompensation så gick vi alla glass:D riktigt lyckat får jag säga!


Sen åkte vi till Lorensbergsteatern för att se dileva:D vi satt på femte raden i mitten så såg skitbra! Hela konserten var jättebra!


Efteråt var det signering så nu har jag hans autograf:D:D

Sen bar det av hemåt. Somnade inte förrän 12 men var inte ens svårt att gå upp i morse:O


Kommer lägga upp bilder från helgen sen:)

   Fin bild på jenny å amanda!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 20 mars 2011 11:23

Nu sitter jag hemma hos pontus! Han ska hjälpa mig med matten srtax å sen ska vi spela biljard troligtvis:D

Måste lägga till att jag vann när vi spelade biljard igår:D:D:D jag är bäst;)


Ikväll blir det ju dileva så tagga!!!!!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 19 mars 2011 19:32

Har inte bloggat på någon dag nu.. har inte hunnit helt enkelt


Igår så fyllde pappa år GRATTIS:D så vi firade han hela den dagen!


Idag så har jag städat å läst


Sen på eftermiddagen så åkte jag till pontus!

Hans lilla kusin är här så vi gick ut på en promenad i solen å hade det mys!! älskar barn asså:D


Så har vi kollat på film å lite så:)


Imon kväll blir det att åka på Dileva med amanda, jenny å josefina:D åhh vad kul det blir!


Vi lyssnade alltid på han när vi var små så har blivit lite nostalgi att gilla han;) så ska se han live för första gången!

De andra har redan sett han på nån grej i borås. men jag var på sämsjöborg då så missade det:(

Men får ta igen det nu!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 mars 2011 20:41

Nu har jag äntligen klippt mig då:D åh vad skönt det var!!

Var längesen det var så lätt att tvätta håret som det var nu!

Tror jag blev nöjd också:P


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards