emmamatilda

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Forsberg - 24 mars 2011 08:51

nu har jag vart hos tandläkaren då...

Det är tydligen jättetrångt mellan mina tänder så de fick bara i gummiband på ena sidan av varje tand.. så de fick sätta nån sorts ståltråds grej också.. ajjjj:(


Dom tryckte typ sönder munnen å det blödde massa så har typ svalt massa blod..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 mars 2011 20:28

Oj har precis sovit en stund:O då var jag anagligen rätt trött...


Har pluggat natur i efetrmiddag. men även pratat med jenny tills jag tröttnade på henne^^


kan bli att se macahan ikväll.. får se.


Å nu vet jag inte vad jag ska skriva så ja..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 mars 2011 12:45

Så nu har jag gjort spanska prov då ska bli intressant att se hur det gick


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 mars 2011 11:14

shame on Pontus and Simon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@


Börja spela travian bara sådär utan att säga något. Riktigt elakt å lågt:@


en arg

/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 23 mars 2011 08:29

Åh idag är det 11 månader med min underbara Pontus:D<3<3

Kan inte fatta att det redan gått så lång tid:O:D

Du ska veta vad du betyder!<3


Älskar dig mest av allt:D<3<3


    Naw!


Ska meddela att jenny vann tävlingen gratta först denna månaden;)



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 20:59

åhh måste bara säga att musiken i skolan idag var riktigt kul:D


Jag, mattias å marcus gjorde typ klar låten (egen tolkning av Nothing else matters) På refrängen så sjöng både jag å mattias å det blev skit snyggt!


Ser fram emot nästa gång!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 20:39

Idag så tog jenny lite bilder på min mobil;) så här får ni lite fina saker att se på!


                       



  Naw jenny målar hjärtan!! Kanske för att uttrycka känslor... vem vet;)


  Bild på mina skumma dumekakor:O


     

Ytterligare några bilder på dileva:D


/Emmamatilda


Av Emma Forsberg - 22 mars 2011 12:58

Älskar verkligen att baka kakor å lägga i pontus skåp:D speciellt när han blir såå glad å tycker att de är goda:D<3


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards