emmamatilda

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Forsberg - 1 maj 2011 14:03

Då var det dags att komma på ett minne... hmm


Jag minns alla somrar som Jag, Jenny å Fanny sovit i höet. Fanny kommer efter nio med sovsäcken på ryggen, avklippta jeans shorts, gröna miljöpartiet T-shirten och den vita kepsen. Ofta med en baconchips påse i handen!

Så ligger vi i hö högen å pratar hela kvällar å har det trevligt!

Längtar tills i sommar när vi ska sova i höet MÅNGA gånger!

Så kul blir det!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 1 maj 2011 13:59

Var ju på valborgsfirande igår så här kommer några bilder.. inte speciellt bra men..


   


Målade Linneas naglar med mitt nya nagelnack. Vet inte vad jag tycker om det men?





Sen så städade jag min garderob. Råkade bli en suddig bild..


   

Den är knökfull:Odet hjälpte inte ens att jag rensade bort en ica påse saker:O


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards