emmamatilda

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Forsberg - 8 maj 2011 21:33

Har vart en riktigt bra helg måste jag säga! Avslutades med en förkylning för mig, eller något sånt..

Men ändå bra! Berättar mer om den imon för ska sova strax så jag piggnar till lite!


Kul bild på Tusse


 

Titta vad fin han var på konfan idag!!!!!!!!!


  <3


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 8 maj 2011 21:28

Idag så fick jag å maja var sin liten present av Pernilla!

Blev väldigt glad över den!

Det är ett litet hjärta som ni ser på bilden:) själva armbandet har jag sen innan!


 


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 7 maj 2011 11:38

Är hos Pontus nu å resten av helgen så kommer inte bli så väldigt mycket uppdateringar..


Men idag så ska vi eventuellt åka till Borås:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 6 maj 2011 12:29

Kollade precis schoolsoft å jag blev så glad!

Fick mvg på Stora ekonomiprovet:D har vart så sjukt nervös över det...


/emmamatilda

Av Emma Forsberg - 5 maj 2011 21:46

Ser fram emot den här helgen!


Imon så kommer Pontus hit så ska vi passa linnea å öva. Sen åker jag med han hem å sover där.

Sen får vi se vad som händer hela lördagen, men ska sova där iaf å sen på söndag ska vi på konfa till pontus kusin:)


Det bästa är att jag ska få va med underbara Pontus hela tiden:D<3<3



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 5 maj 2011 21:32

Nu ska ni på veta lite av vad mina sommarlov brukar innehålla:


  • Scoutläger
  • Sämsjöborg (dock inte i år)
  • Bad
  • Glass¨
  • Nån liten semester oftast
  • Hökörning (men nu är pressen sönder så blir nog inte mycket med det)
  • Kaninläger
  • Hösovning

Å massa mer:)


/Emmamatilda


Av Emma Forsberg - 5 maj 2011 10:33

Åh vad jag älskar bröllop asså! Har faktiskt inte gjort det jämt, men på den senaste tiden så har jag börjat göra det!


Längtar sönder tills jag ska gifta mig själv! haha synd bara att det lär va ett antal år kvar^^  Men då är det iaf gott om tid att drömma!


Har precis lagt till några bröllops bloggar på bloglovin! Kolla dem! Finns underbara bilder!


http://brollop.damernasvarld.se

http://josevillablog.com

http://oncewed.com

http://stylemepretty.com


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 4 maj 2011 17:07

Det finns några ställen jag trivs extra bra på:


  1. I Pontus famn. Det är så mysigt å varmt där så där stortrivs man!<3
  2. Hemma hos Pontus. Tycker om att va hos han väldigt mycket!
  3. Hemma. Tycker om att va hemma. Speciellt på sommaren när det är grönt å helt underbart överallt!

Trivs såklart på fler ställen med dessa är de som är allra bäst!


    Har döpt nallen till Helmuth:D

 


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards