emmamatilda

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 10:22

idag så ska jag gå handledarkursen med mamma å pappa! Äntligen säger jag bara!

Hoppas allt med papprena blir fixat fort så jag kan få köra!

Längtar verkligen efter att se hur det går!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 15 maj 2011 19:23

Idag så har det varit massa med plugg tillsammans med Pontus! Känner mig kanske inte jätte förberedd..


Var en riktigt trevlig kväll hos simon igår! Gillar verkligen hundarna!!

haha var riktigt kul när Pontus somnade å låg å gnydde massa å vi andra satt å skrattade åt han^^


men nu ska jag kolla på macahan!


Här kommer en bild på Pontus när han pluggade!


  söt!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 14 maj 2011 14:39

Var en riktigt trevlig kväll hos lina igår!


Idag så har jag pluggat lite å lagat indisk köttfärsgryta med ris! gick faktiskt bra ändå även om jag råkade peppra lite mycket.


Sen blir det att åka till simon med jenny å pontus å va där! Trevligt!


ska plugga nu igen


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 13 maj 2011 09:30

Har precis gjort prov i historia, kändes iaf som det gick väldigt bra. Men får se om det gjorde det när hon rättat!

Å när provet var slut så fick vi en klubba av Martina! Det var riktigt gott!



Idag ska vi å fixa pass i Alingsås å sen kommer Pontus å Simon å så blir det övning och åka till lina!


Bra dag!



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 maj 2011 22:13

Var ute och gick runt i trädgården lite förut med Tusse å fick fotat lite bilder.

Tycker om hur trädgården ser ut på sommaren!!!


                      den här bilden blev skumt ljus på:O  


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 maj 2011 21:31

har pluggar ända sen jag kom hem idag.. har historia prov imon så masssssa plugg!


tills på tisdag ska min musik inlämning va klar å tills på måndag ska geografi inlämningen va klar... sen måste jag räknat klart all matte tills onsdag så känner att mitt schema är pressat...



Men ser fram emot en riktigt kul helg iaf:P


Imon blir det övning inför konfa å sen hem till lina å ha det trevligt:P


På lördag så blir det att åka till simon! Ska bli riktigt kul!


på söndag blir det mest plugg antar jag å det är inte direkt kul..


Vad ska alla göra i helgen?:P



  Söta Tusse:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 12 maj 2011 13:28

Du ska jag skriva ett inlägg om en bra bok jag läst då!


Jag tycker att Harry Potter böckerna är väldigt bra! Jag läste dem för första gången nu i somras för Pontus sa åt mig att läsa dem.

Hade tänkt länge innan dess att läsa dem, men blev aldrig av.


Måste säga att böckerna var så sjukt bra! Gick verkligen inte att lägga ifrån sig dem!

Speciellt slutet i sista boken var extra svårt att int esluta läsa!


Tror många har läst dem, men om någon inte har det så rekommenderar jag dem!


 



/Emmamatilda



Av Emma Forsberg - 11 maj 2011 22:16

Var ju å fixade lite med tandställningen idag. Kändes som de inge gjorde nånting med den mer än att ta bort det som stacks:O


iaf bestämt nu att nere rälsen sätts in den 23 så inte så långt kvar.. man kan ju hoppas jag blir va med allt snart eftersom det går så fort!


Imon blir det historia plugg i massor...


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards