emmamatilda

Alla inlägg under maj 2011

Av Emma Forsberg - 18 maj 2011 11:20

Har haft Np i matte nu på morgonen å tror faktiskt det gick bra:O kändes iaf så men sen är det en annan sak om det verkligen gjorde det.

Men svarade på nästan allt å det var inga större problem så antar det gick bra?


Nu har jag haft svenska å väntar på Pontus så vi ska gå och äta. Är sjuukt hungrig nu..


Ikväll ska jag på en träff i kyrkan då vi ska diskutera vad vi ska hitta på för kul med de ryska ungdomarna som kommer i sommar och hälsar på.


ha det gott!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 maj 2011 21:09

Har vart nere i kyrkan ikväll å övat inför konfan. Gick faktiskt riktigt bra! Ska öva igen på fredag.


Har precis pratar med min älskling i telefonen! Förlåt Pontus!<3 Älskar dig mest!<3<3


Är helt förbluffad! Gjorde inte alls ont att sätta in ringarna:O

Blödde inte ens:O var klart på några minuter:O


Har iaf pluggat lite inför matte nationella imon.. usch längtar inte.. kan ju inte gå bra?


Kul att så många läsr bloggen! Hoppas ni fortsätter:)


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 maj 2011 13:03

Igår så hade jag detta på mig.


    En lite skum bild på mig..   Kavaj, linne och jeans. Till det hade jag svarta converse



/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 maj 2011 11:43

Det finns mycket som får mig att gråta.

Speciellt när jag grälar med någon eller så. Då kan jag aldrig hålla mig.


Sen är det begravningar och sånt såklart. Det är alltid ledsamt..


Men i huvudsak är det nog mest när jag grälar eller bråkar med någon.


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 17 maj 2011 10:09

usch ska och sätta in ringarna till nästa tandställning idag:( kommer nog göra lika ont som förra gången...  usch


Men på måndag får jag tandställningen och längtar inte direkt efter att sätta in den, så jobbigt som det var sist..


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 22:41

Var ute å fotade lite tillsammans med linnea å kaninerna! De lite suddiga bilderna har linnea tagit^^


haha Lille skutt ser lite skum ut, men han gillar inte solen tror jag;)

                              Vad tycker ni?


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 22:28

Dags för ett mycket försenat inlägg om kläder jag gillar!


Först:


    Mina jeansshorts! Har för mig att jag köpte dem på gina förra året å jag tycket mycket om dem! Bekväma å bra.


Andra:


  Kavajen som är jennys egentligen men j´som jag tycket mycket om! Är lätt att matcha med olika kläder å bekväm!


/Emmamatilda

Av Emma Forsberg - 16 maj 2011 10:36

Måste säga att det går riktigt dåligt med mitt bloggande..  vet inte vad jag ska skriva:O

Funderar på om man skulle göra ett klädprojekt med jenny å fota massa outfits man kan ha. Låter det kul? Vill du jenny?


Men har haft så sjukt mycket nu i helgen å veckan att göra! MASSA läxor.. men blir nog lugnare nu i veckan. Har bara en musikinlämning och muntligt prov i samhäll.

Men ska försöka att blogga mer!


  saknar min ring jag tappade.


/Emmamatilda

Ovido - Quiz & Flashcards